Aku Emo Ke?

Aku nak cerita sikitlah, kawan aku tu selalunya bila dia baca blog aku dia kata, ‘kau ni asyik emo aje, kategori  berderet kat sebelah tapi asyik-asyik emo,emo,emo entah lepas ni lagu apa pulak kau nak masukan!’
Dia kata aku EMO…!!! Masukan lagu-lagu EMO…!!! Helo friend,sayang…lagu-lagu ni semua tak semestinya kita tengah emo tau! Kita mesti hayati maksud lagu tu dulu dan nak ditujukan kepada siapa.
Aku belajar ni pun dari seseorang, dia suka dengar lagu cinta dan lagu jenis emolah, tapi aku tengok dia ni bukannya jenis jiwang atau pun sedang dilamun cinta, bila aku tanya jawapannya,
‘Kenapa? lagu-lagu ni semua mesti nak ditujukan kepada matahir ajeke?! Balikanla… kepada SIAPA YANG SEBENAR-BENARNYA!’ Dan aku faham maksudnya.

HAAA NI BUKAN LAGU EMO

About bintangzohra

I am who I am and I do what I have to do. My worship, my sacrifice, my living, my dying are for HIM

Posted on August 4, 2010, in My diary. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

