Selamat Idul Adha

 

 

 

 

Aku sahut panggilan-Mu  Ya Allah.Aku sahut

Aku sahut panggilan-Mu

dan tiada sekutu apapun bagi-Mu….

Sesungguhnya segala puji-pujian..dan nikmat..

dan kerajaan… hanya kepunyaan-Mu yang tiada sekutu bagi-Mu

 

About bintangzohra

I am who I am and I do what I have to do. My worship, my sacrifice, my living, my dying are for HIM

Posted on November 17, 2010, in Sejarah/History. Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. Assalaamu’alaikum sahabatku, Bintangzohra.

    Di maya ini, saya hadir untuk mengucapkan selamat untuk segala lingkaran kehidupan yang dilalui sepanjang bulan zulhijjah yang dimuliakan padanya Hari Raya Iedul Adha. Semoga segala pengorbanan kita diredhai Allah SWT.

    Salam keindahan Zulhijjah dari saya di Sarikei, Sarawak.😀

    • Mu’alaikum salam wr wb teman yang jauh, Fatimah.

      Semuga kita semua di dalam keredhaanNYA.
      Saling berkunjung mengiratkan silaturrahim dan saya berharap semuga persahabatan kita tidak putus di tengah jalan.

Leave a Reply

